Sunday, October 23, 2016

Killer handel stelsels

Killer Forex System is 'n tendens volgende stelsel hoofsaaklik ontwerp om dips koop en verkoop tydrenne in trending markte. Dit pas beginners, intermediêre en gevorderde handelaars. Verder het don8217t wat jy nodig het om 'n kenner te wees om te verstaan ​​en suksesvol handel te dryf met dit. Die stelsel kan gebruik word vir scalping, dag handel en swaai handel. Gebruikte Meta Trader 4 aanwysers: RSIFilter. mq4, ScalpCycle. ex4 (standaard insette instellings) Voorkeur tyd raam (s): 1 min kaarte en tot Aanbevole handel sessies: London amp Amerikaanse sessie vir M1, M5 en M15 kaarte. Enige sessie vir M30 en up. Munt pare: hoofvakke geldeenheid kruise (vermy eksotiese pare soos MUR Mauritius rupee) Voorbeeld: GBP / JPY 5 Minute Chart (Klik op die foto vir vol grootte grootte te sien) Die 5 minute grafiek hierbo is 'n voorbeeld van hierdie fx stelsel in aksie op die Britse Pound / Japanese Yen (GBP / JPY) pair. Dit wys ons koop en verkoop inskrywing seine wat deur die stelsel. Hier is die inskrywing, stop en neem wins reëls vir beide koop en verkoop transaksies hieronder. RSIFilter aanwyser verf oranje bar (buy sone) Scalpcycle aanwyser verf grys pyl (lomp kort termyn tendens) GT Dit is jou koop handel sein. 'N stop-verlies orde moet onder die mees onlangse swing laagtepunt geplaas. Neem wins metode: Maak die handel vir positiewe risiko: beloning verhouding soos 15 pit stop en 30 pit limiet. Alternatiewelik, sluit die koop handel wanneer die RSIFilter aanwyser changes from koop sone na sone te verkoop (hierdie benadering werk baie goed vir tot trending munt pare gevind een hoër timeframe8217s soos H4 en D1). RSIFilter aanwyser verf blou banier (verkoop sone) Scalpcycle aanwyser verf rooi pyl (lomp kort termyn tendens) GT Dit is jou verkoop handel sein. 'N stop-verlies orde moet bokant die mees onlangse swing hoogtepunt geplaas. Neem wins metode: Maak die handel vir positiewe risiko: beloning verhouding soos 22 pit stop en 48 pit limiet. Alternatiewelik, sluit die verkoop handel wanneer die RSIFilter aanwyser changes from verkoop sone na sone te koop (soortgelyk aan ambagte te koop, hierdie benadering werk baie goed vir down trending munt pare gevind een hoër timeframe8217s soos H4 en D1). RSIFilter aanwyser verf swart bar (trendless mark) Killer Forex System. 9.2 uit 10 gebaseer op 5 graderings Related Posts: Aflaai Forex Analyzer PRO vandag gratis Brand New Forex System Met Super akkurate en vinnige seine genereer tegnologie. Forex Analyzer PRO genereer koop en seine te verkoop op jou grafiek met akkuraatheid laser en nooit REPAINTS tot 200 Pips elke dag koop en verkoop Forex Seine Gevorderde Daily omvang verklikker E Mobile Trading Alert Geen oorverf of nalopend Ons respekteer altyd jou privaatheid op Dolphintrader. Trader - Info - Forex Trading - Stock Market Trading - Forex skraping Systems - Forex outomatiese Kennis is die sleutel tot sukses. Beurs in finansiële markte kan winsgewend, maar riskant wees. Is dit baie moeilik om geld te maak in die Forex valuta mark Beslis nie, op voorwaarde dat jy weet alles oor Forex valuta handel. Dit is baie belangrik om alles wat jy kan oor Forex handel en valuta handel weet voordat jy fx handel begin. Vir dié van julle wat nuut is in buitelandse valuta, die gegewe in hierdie aanbod inligting dek die basiese beginsels van die forex. Alpari beveel aan dat jy dit deeglik deur te lees en maak 'n forex demo rekening voordat jy handel met ons begin op 'n lewendige rekening. Ons het ook 'n handleiding om jou kan beter te verstaan ​​hoe om 'n deal te maak. Handel suksesvol in die Forex valuta mark is nie 'n maklike taak nie. Maar weet 'n baie oor Forex en valuta handel kan jy dit moontlik te maak. Forex Killer Stelsel Eienskappe bul gebruik word deur beide professionele handelaars en beginners met geen Forex ervaring bul Jy kan begin met so min as 1000 op 'n ware rekening of toets forex moordenaar motor stelsel op Demo bul Ontwikkel deur span van kundiges: 'n wiskunde Ph. D. 'n gedrags sielkundige en 'n ervare Forex-handelaars bul Hierdie Killer stelsel is hoogs doeltreffende (wat beteken, baie winsgewende). Jy kan verdien 500 per dag bul Forex Killer stelsel werk in enige land met 'n forex makelaar wat jy wil bul van toepassing op enige forex geldeenheid paar en enige finansiële markte bul Betroubare en konsekwent, staan ​​alleen forex moordenaar sagteware bul getoets sonder gevaar enige handel kapitaal bul geïmplementeer kan word op enige tyd van die dag, want 'n mark is altyd oop bul asem Bené mende eenvoudige, maklik en vinnig verstaan ​​word deur die gemiddelde onafhanklike forex handelaar 3 maklike stappe hoe om Forex Killer sagteware gebruik: 1. data-invoer vir laaste 10 tydperke (ure, dae of weke) 2. Druk ldquoCalculaterdquo knoppie om volgende Signal en sy waarskynlikheid 3. Plaas mark bestellings te genereer en kry jou Forex Wins kom ons kyk na Forex Killer handel byvoorbeeld: 1. Lang handel veroorsaak op 11 Mei by 1,3485 2 . Wins doelwit bereik, 1,3590 Wins: 105 pitte (1050) vrae: Hier is 'n paar van die gereelde vrae wat mense oor Forex Killer sagteware: Q: Ek het nog nooit verhandel die forex valuta mark, is Forex Killer motor stelsel vir my 'n : Beslis Forex Killer handel sagteware is geskep vir beginners sowel as ervare handelaars. Van Forex sal Killer handleiding beginners alles wat hulle nodig het om te weet oor die forex mark te begin handel volgende dag Forex Killer is suksesvol gebruik word deur beginners met geen Forex mark ervaring glad Q leer: Ek betaal honderde dollars as 'n maandelikse fooi aan maatskappye vir forex handel seine. Is Forex Killer het Subskripsie per maand fooie A: Nee Jy koop sortware om jou eie seine genereer by die huis nie meer maandelikse fooie Jy kan uiteindelik forex seine te skep deur jouself met ons forex gevorderde handel sein stelsel quotForex Killer sagteware quot Q: Hoeveel geld het ek moet handel mee te begin: Afhangende van jou makelaar reëls, kan jy begin handel met 'n bedrag so laag as 1000. Onthou dat jy begin met 'n lae handel kapitaal wat jy kan sit op nadeel omdat jy net sal in staat wees om buitelandse valuta handel te dryf in 'n klein aandeel baie groottes. Ons beveel aan om te begin met kapitaal van 2,000-5,000 of trein op demo rekening. V: Is dit moeilik om te leer en te implementeer jou handel Forex Killer stelsel A: Nee Die meeste mense wat koop Forex Killer begin handel die volgende dag nadat hulle installeer. V: Is die strategie dekking geldeenheid anders as EUR / USD A pare: Die strategie is ontwerp om bruikbaar te wees vir die handel 'n groot munt paar soos EUR / USD, GBP / USD, USD / JPY, USD / CHF ens Die voorbeelde is meestal euro / dollar, maar ons forex strategie kan maklik toegepas word op enige ander geldeenheid paar. V: Watter soort internet konneksie en rekenaar hardeware moet ek 'n: Die aard van die internet konneksie wat jy moet gebruik hang grootliks op jou handel styl. Aktiewe dag handel vereis 'n hoë bandwydte, hoë werkverrigting en betroubare internet konneksie. Hoewel dit moontlik is om suksesvol dag handel met behulp van gereelde telefoon lyn verband, sal ons raai u aan óf kabel of DSL internet diens gebruik indien dit beskikbaar is in jou omgewing. 1) terugvoer wat die kopers tevredenheid. 2) ONS bindend guaranteesTrader-Info - Forex Trading - Stock Market Trading - Forex skraping Systems - Forex outomatiese quotIntroducing die 5374 per maand, set-en-vergeet meganiese professionele forex systemquot blootgestel word, die outomatiese stap-vir-stap 100 meganiese forex stelsel . Verdien duisende van die mees revolusionêre forex stelsel en forex metode om ooit getref die forex mark, in minder as 30 minute per dag. quot Verdien meer as diegene 9-5 dagtaak slawe met 'n paar klik elke dag AAN ALLE Forex-handelaars, Ive been in forex besigheid vir 'n geruime tyd nou en daar is honderde dinge wat ek geleer het deur ervaring. Wat ek vandag voor julle, is die winsgewende forex stelsel, wat gaan jy leer die uiteindelike stel en vergeet forex stelsel wat suiwer meganiese, heeltemal ontwerp vir baie min werk, geen ontleding en suiwer wins Laat ek jou 'n eenvoudige vra vraag: Het jy al ooit gevind jouself maak die geld wat jy wil maak, handel oor forex Im redelik seker dat die meeste van julle nie op die vraag sal beantwoord en ek kan jou sê dat die rede hiervoor is eenvoudig - jy gebruik die verkeerde forex stelsel. quot Wat Im gaan om jou te leer, is 'n stel en vergeet forex stelsels, in staat is om te verseker dat jy meer as 600 pitte per maand quot As jy iets soos ek: - Jy hoef wil beklemtoon oor jou ambagte - wat jy nie wil om jou skerm al monitor dag. - Jy wil in staat wees om jou handel te stel, terug te keer later met 'n groot wins. Forex System maak dit alles heeltemal moontlik, met behulp van 'n unieke forex metode wat nog nie blootgestel aan die forex mark voor. Al wat jy hoef te begin met net 100. ja. 100 en Im gaan om jou te wys hoe om jouself te waarborg wins. Im 'n handelaar, net soos jy. Ek het so baie jare se ondervinding en het tot vandag toe, Ive nooit eens toelaat dat iemand my forex geheime deel. Ive is in hierdie wedstryd vir jonk en oud en ek weet wat maak geld en wat geld nie die geval te maak, en vandag, Im gaan 'n ware winsgewende handel metodes en stelsels bloot te stel. quot Dit forex stelsel nog nooit verloor het oor 'n tydperk van 2 weke of Morequot Dit is een van my Waarborge vir jou. 100 waarborg dat julle tot geen nut. Siek leer om die valuta-markte Melk elke dag van jou lewe Dit klink eenvoudig en ek kan jou vertel dat fx stelsel gee jou daardie eenvoud. Wat ek is op soek na, is 'n beperkte aantal handelaars. 100 om presies te wees, om deel te wees van my ongelooflike geheime forex stelsel. Hierdie groep van handelaars in staat om handel stelsel om te gebruik gestel sal word en, indien enige van hulle versuim om voordeel te trek uit hierdie stelsel, sal hulle terugbetaal sonder twyfel wees. Dit quotSet en Forgetquot forex stelsel is reeds bewys oor die jare van die toets, het dit die vermoë om 'n maklike, konstante inkomste vloei genereer. quotThis is wat dit gebruik te word soos vir mequot Terug in die dag, het ek 'n voltydse werk. Ek is gewerk aan die been en ek nodig het 'n ander vorm of metode, om geld te maak. Ek het toe gestruikel in forex via die internet en ek probeer om uit 'n paar handel metodes wat ek oor het gehoor. Natuurlik, ek verloor het, sien ek didnt veel oor wat ek doen weet, en ek didnt genoeg weet Tesame met my 10 uur per dag werk, ek was nie om veel handel gedoen. Ek het geweet ek was veronderstel om geld handel te maak op buitelandse valuta ek begin lees elke enkele forex boek denkbaar. Ek getoets metode voor en agter. Ek het aansoek gedoen konsep. Jy noem dit, ek sal dit probeer, totdat een dag, dit alles begin sin maak. Uiteindelik was daar 'n bietjie lig aan die einde van die tonnel toe ek voortgegaan om my stelsel aanpas maande lank totdat dit perfek. Teen hierdie tyd het ek my werk verlaat, want wat ek verdien uit handel, was meer as wat ek verdien op daardie doodloopstraat werk. Wat is die beste van alles is ek selde selfs op die rekenaar Wat ontwikkel is Forex Trading System. 'N gewaarborgde handel stelsel wat daarop gemik is om julle tot geen nut te maak - dieselfde stelsel wat ek nou al met behulp vir die jaar. Laat nooit verloor Trades Gebruik die mees dodelike, meganiese stel en vergeet stelsels ooit ontwerp is vir die forex markte. Jy moet gewoond om te sit op jou skerm die hele dag lank waarborg jouself wins Ideaal vir die 9-5 dagtaak werker met baie min vrye tyd om handel te dryf Breek weg van daardie quotGroup van Failuresquot Ja, Im praat oor 'n groot groep van die handelaars nou. Ek hoor so baie mense om geld te verloor op forex en daar is 'n paar eenvoudige redes waarom. Ek het self ook geleer op die harde manier, en wat Im gaan jou aan te bied is 'n metodes so ongelooflik winsgewende, jy sal draai deur die jare van broodnodige ervaring om 'n winsgewende forex handelaar geword. - Onmiddellik Geen besluitneming nodig. Alles is meganiese. Wat ek bedoel is 'n professionele quotForex Blueprintquot, sodat jy my presiese stappe ten einde te hark in die geld soos Theres geen môre wat jy gaan doen kopieer is. Lees die handleiding, plaas jou handel en laat jou rekenaar, terwyl die wins net rolle in, neut deur pit, terwyl julle af te doen wat jy voel soos. Dit klink ongelooflik, en dit is nie, want ek doen dit elke dag. quot. Daar is biljoene wat gemaak moet word in Forex. quot Jy sal reeds weet dat al is. Julle in hierdie besigheid om geld te maak net soos ek is en daar is 'n massiewe bedrag om rond te gaan. Stelsel sal jou gee wat blink kant wat sal jy voor sit. Al wat jy hoef te doen, is die stappe jy gaan leer om hierdie eenvoudige winsgewende bedrywe te maak, DAAGLIKSE begin handel met so min as 100 Toe ek begin het .. Dit is duidelik dat didnt ek duisende dollars of ponde het tot my beskikking. Ek belê 'n klein bedrag. Ek het aan die begin, maar dan het ek begin om opbrengste te sien. massiewe opbrengste. Ek weet die meeste van julle is nie big time of selfs voltydse handelaars, maar 'n klein 100 is al wat jy nodig het om te wees op jou pad in een van die grootste geldmaak geleenthede in die wêreld. Handel wanneer jy voel soos Trading Onthou, is hierdie handleiding is ontwerp vir beide die dagtaak 9 tot sowel 5er as die professionele handelaar. Dit maak nie saak wat bracket jy in val. Dit maak nie saak as jy 100 of 100,000 in jou handel rekening. Wat belangrik is, is hierdie handleiding gaan jy geld maak, sy gaan groot geld wees en dit gaan begin in 'n paar minute tyd. Die gebruik van hierdie 100 meganiese wins masjien, jy gaan begin sien geld van dag 1 in jou rekening kom en ek waarborg dat. Die mark is 24 uur per dag oop. Dit beteken dat daar geen tyd beperkings. Jy kan die opstel van 'n handelsmerk en gaan werk wat jy kan opstel van 'n handels - en gaan slaap Die stelsel is ontwerp om die persoon wat dit gebruik. en dit kan jy in net 'n paar minute. Moenie betaal honderde of duisende dollars per maand vir 'n stelsel wat waarborg julle tot geen nut van forex. Hulle is rip jy af. Jy moet nie 'n fortuin te betaal om te begin om geld te maak op iets so maklik om te bemeester. Forex stelsel gaan om jou te wys hoe om handel te bemeester. As jy vrae het vra asseblief. U tevredenheid is belangrik, en ek waarborg dit wanneer jy bestel. As vir een of ander rede, jy nie geld maak net my kontak binne 30 dae en swak terugbetaling 100 van jou koopprys. Laat my net weet en ek sal terugbetaal jou volle koopprys op die plek. VS regering Vereiste Disclaimer - Commodity Futures Trading Commission Futures en opsies handel het 'n groot potensiaal belonings, maar ook groot potensiële risiko. Jy moet bewus wees van die risiko's en wees bereid om dit te aanvaar ten einde om te belê in die termynmark en opsies markte. Moenie handel met geld wat jy kan nie bekostig om te verloor. Dit is nie 'n uitnodiging of 'n aanbod om te koop / verkoop futures en opsies. Geen voorstelling gemaak word dat enige rekening sal of waarskynlik winste of verliese soortgelyk aan dié bespreek op hierdie webwerf te bereik. Die vorige prestasie van enige handel stelsel of metode is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. CFTC REËL 4.41 - hipotetiese of gesimuleerde prestasieresultate sekere beperkings. Anders as 'n werklike vertoningslys, MOENIE gesimuleerde uitslae verteenwoordig werklike handel. Ook, omdat Die bedrywe HET NIE uitgevoer, kan die resultate is onder-OF-OOR vergoed vir die impak, indien enige, van SEKERE markfaktore, soos 'n gebrek aan likiditeit. Gesimuleerde TRADING programme in die algemeen ook onderhewig aan die feit dat hulle is ontwerp met die voordeel van agterna. GEEN VERTEENWOORDIGING gemaak DAT ENIGE rekening of waarskynlik om voordeel te trek of verliese soortgelyk aan dié wat ACHIEVE. Alle inligting op hierdie webwerf of enige e-boek of sagteware gekoop van hierdie webwerf is slegs vir opvoedkundige doeleindes en is nie bedoel om finansiële advies te voorsien. Enige stellings oor winste of inkomste, uitgedruk of geïmpliseer, nie 'n waarborg verteenwoordig. Jou werklike handel kan lei tot verliese as geen handel stelsel is gewaarborg. Jy aanvaar volle verantwoordelikheid vir jou dade, ambagte, wins of verlies, en stem in om outomatiese forex Kontant en enige gemagtigde verspreiders van hierdie inligting skadeloos in enige en alle maniere te hou. Alle regte voorbehou. Die gebruik van hierdie stelsel aanvaarding van ons Gebruikers agreement. September 5, 2016 Kunsmatige Intelligensie is rustig rewolusie ons lewens. Met die onlangse suksesse in die motor aangedrewe motors, die toekoms van Kunsmatige Intelligensie lyk baie helder. Kunsmatige intelligensie is 'n gunsteling tema met baie wetenskap fiksie flieks waarin robotte word as meer slim as mens. Jy moet gewaak n paar Hollywood films waarin artificialhellip Prys aksie is wat saak maak in die mark. As jy is die handel vir 'n rukkie moet jy besef nou die belangrikheid van prys aksie. Trading uitsluitlik gebaseer op die prys aksie is ook bekend as Naked Trading. Dit is presies wat ons doen. Ons handel naak. Dit is wat die meeste pro handelaars do. hellip Handelaars Wêreld Magazine is die amptelike tydskrif van tegniese analise. Jy kan 40 vorige kopieë van Handelaars Wêreld Magazine gratis aflaai. Trading sukses is al oor die leer van ander suksesvolle handelaars. Aan die beste handel onderwys en opleiding is wat sal jou help om in die lang termyn as 'n handelaar. Lees 'n handel tydskrif ishellip In die laaste boodskap wat ons vertel wat jy oor die Tradeonix pre-launch deur professionele forex handelaar Russ Horn. Het jy die aflaai van die FX mark Kode 24 bladsy PDF As jy haven8217t dan moet jy nie net af te laai hierdie FX Market Kode System maar ook aflaai van hierdie nuwe Dynamic Cash Tracker Stelsel 23 bladsy PDF as well. hellip In die laaste paar poste wat ons het bespreek masjien leer en kunsmatige intelligensie en hoe om hierdie masjienleer algoritmes gebruik in die ontwikkeling van ons outomatiese handel stelsel. As jy haven8217t lees die vorige poste kan jy die post oor hoe om 'n outomatiese handel stelsel met behulp van masjienleer en kunsmatige intelligensie te ontwikkel lees. Ithellip In die laaste post het ons die ontwikkeling van 'n masjien leer kunsmatige intelligensie outomatiese handel stelsel wat gebruik kan word om handel te dryf aandele, geldeenhede en kommoditeite. Ons het begin deur te praat oor hoe die toename in die aantal knars krag van rekenaars gebruik word deur data ontleders kragtige voorspellings te maak. Data ontleders is die nuwe manhellip In die volgende paar poste gaan ons die ontwerp, ontwikkeling en toetsing van 'n masjien leer kunsmatige intelligensie voorraad en forex stelsel te bespreek. Masjien Leer is 'n nuwe grens. Masjienleer is 'n nuwe naam vir data-ontginning met behulp van statistiese algoritmes. Masjienleer het moontlik geword met die verhoogde rekenaar krag thathellip In die laaste paar poste het ons gepraat oor hoe om die aandeelpryse met behulp van die verskillende statistiese tydreekse modelle voorspel. In die laaste post het ons gepraat oor hoe om algoritmiese handel strategieë met behulp van R. R is 'n kragtige statistiese sagteware wat beskikbaar is gratis Voordat jy begin met behulp van R ontwerp, sal jy tohellip met die toename in die aantal knars krag van die rekenaar, algoritmiese forex steeds meer en meer gewild. Jy kan hierdie vorige post waarin ons verduidelik hoe om GBPUSD prys voorspel met behulp van die nuwe statistiek Leerteorie kern Gebaseer geregulariseerde kleinstekwadrate-regressielyn Metode lees. Statistiese Leerteorie is 'n nuwe tak ofhellip In die laaste boodskap wat ons bespreek hoe om 'n finansiële tydreekse met ARIMA plus GARCH modelle model. In daardie pos bespreek ons ​​'n aantal artikels wat oor hoe om 'n model finansiële tydreekse met ARIMA plus GARCH gepubliseer. GARCH modelle word gebruik wanneer die markonbestendigheid is veranderlike. ARIMA modelle arehellip Kry 'n Eenvoudige Forex System GRATIS Dit verdubbel die rekening elke maand 3-4 Lae Risiko Stel Vergeet verhandel teen H4 Tydraamwerk kan ook handel Binary Options Op M5, M15 M30 Tydraamwerke Jou inligting is 100 veilige saam met ons en sal nooit gedeel word kry My Forex Systems FREEIn kort, Forex Killer is 'n volledige omwenteling. Glo my, ek dont sê dat liggies glad en dit is beslis die eerste Forex produk wat ek nog ooit gesê dat ongeveer. Ek het beslis nooit onderskryf enige Forex Trading sagteware in die verlede, die rede hiervoor is dat ek net nie glo in dit, en ek het nog nooit regtig tot nou toe. Die maak van 'n paar ordentlike spaar verandering om te help met die rekeninge, maar ek wou eintlik die groot geld. Ek voel 'n bietjie moed opgee nie en my vriend Dave het my 'n oproep vir my sê oor sy vorige weke sukses handel Forex. Hy het byna 3000 daardie week gemaak. Hy het my alles oor die Forex Killer Trading sagteware en hoe dit het al die seine en pretty much het vir hom gesê wat om te doen. Van daardie dag af het ek is die maak van meer in 1 week dat ek sou in 'n maand met my vorige tegnieke. Dit was sowat 1 maand gelede en vir die laaste 4 weke het ek konsekwent gemaak meer as 2500 per week met behulp van die Forex Killer stelsel. Die ding is die ware Jakob. Soveel as wat ek haat om dit te erken, die produk is amper 'n bietjie van 'n Forex Vir Dummies stelsel. Die sagteware lewer in wat dit sê dat dit vir jou vertel byna presies wat om te doen en wanneer om dit te doen. Die stelsel isnt 100 volmaak. Terwyl dit is baie maklik om te gebruik kan 'n bietjie tyd in beslag neem in die begin om jouself te vergewis. Die gewone ding soos om na die sagteware en dies meer weet. Ook, dit is nie 'n ten volle outomatiese handel robot, sal jy het om te doen 'n bietjie werk jouself. Die goeie deel van Forex Killer is, is dat dit vir jou vertel presies wanneer om dit te doen. Die beste deel van alles, is dat hulle bied 'n volle terugbetaling as jy dit nie maak geld. So daar is regtig isnt enige risiko in die aankoop in elk geval. In elk geval, dis genoeg Forex Killer praat van my. ) Ek wens jou die beste van geluk in jou forex, ek hoop jy kan so suksesvol soos ek geword het. Werk November 2008: Ek het gehoor hulle ontwikkel 'n koel outomatiese plugin wat FOREXKILLER plek ambagte outomaties maak. Goeie nuus. Om eerlik te wees ek is moeg van my ambagte met die hand te plaas met ForexKiller elke dag. Update Februarie 2009: Goeie nuus vir alle ForexKiller Aanhangers Forex Killer MT4 Automater AutoFxK v.0.5c is uiteindelik vrygestel en dit is gratis. (Kom as 'n bonus) Met hierdie lekker stuk sagteware genoem AutoFxK ontwikkel deur A. Alexander John kan jy nou outomatiseer jou Forex Killer beurs in Metatrader4 platform 100 auto pilot benadering Geen meer vervelig handleiding prys data laai AutoFxK is ontwerp om op te tree as 'n bemiddelaar tussen Forex Killer en jou Meta Trader handel platform. Dit sal laai die prys voed binne ForexKiller en plek / beslote ambagte outomaties vir jou


No comments:

Post a Comment